اسلیپ رینگ یا روتاری کانکتور

اسلیپ رینگ یا روتاری کانکتور

اسلیپ رینگ یا کانکتور دوار ، کانکتوری جهت ایجاد ارتباط الکتریکی ، سیگنالی ، هوای فشرده به جسم دورا (درحال چرخش ) بصورت 360 درجه.

دسته بندی : کپسولی ، هالوشفت ، جیوه ای ، پنوماتیک

علاوه بر موارد موجود فروشگاه امکان سفارشی سازی مقدور می باشد. جهت سفارش می توانید از طریق فرم سفارش خارج اقدام فرمایید.

قیمت روتاری کانکتور ،خرید روتاری کانکتور

زیرشاخه ها

  • اسلیپ رینگ کپسولی

    اسلیپ رینگ کپسولی  برای انتقال داده ها و سیگنال های ویدئویی تجهیزات کوچک و متوسط مانند دوربین گنبدی سرعت، اسباب بازی های هوشمند کودکان، چراغ های صحنه و پهپادها طراحی شده است.

    امروزه اسلیپ­ رینگ ­ها با توجه به کاراییشان کاربردهای بسیار گسترده­ای دارند و در صنایع گوناگونی از آنها استفاده می شود، از جمله:

    سیستم­ های حفاظتی ،جرثقیل­ ها، رادارها پزشکی، زیردریایی ،تجهیزات دفاعی  و وسایل سرگرمی ...

  • اسلیپ رینگ پنوماتیک

    اسلیپ رینگ  که با نام های دیگری همچون مفصل دورانی الکترکی، کانکتور دورانی و... نیز شناخته می شود یک قطعه الکترومکانیکی است که برای انتقال سیگنال های قدرت ، هوا ،روغن و مایعات و فرمان از یک بخش دورانی به یک بخش ثابت به کار می رود.

    اسلیپ رینگ با حذف سیم های رها شده در مفاصل متحرک سبب بهبود عملکرد سیستم و حل مشکلات ناشی از خرابی و پیچش سیم های اطراف محور دورانی می شود

    اسلیپ رینگ ها براساس نوع و تعداد سیم های سیگنال فرمان ، کانال های ورودی و خروجی و قدرت دسته بندی می شوند و دارای دقت و ابعاد متفاوتی می باشند

  • اسلیپ رینگ جیوه ای

    اسلیپ رینگ‌های جیوه‌ای یا mercury slip rings ابزارهایی هستند که برای انتقال برق و اطلاعات در بین دو بخش چرخشی مستقر شده‌اند. این اسلیپ رینگ‌ها از یک حلقه موادی با خواص الکتریکی خاص تشکیل شده‌اند که به طور معمول از جیوه (mercury) ساخته شده‌اند. این حلقه با اتصال به یک محور چرخشی امکان انتقال برق و اطلاعات بین دو بخش ممکن می‌شود.

    عملکرد اسلیپ رینگ‌های جیوه‌ای:

    • انتقال برق: اسلیپ رینگ‌ها امکان انتقال برق از یک قسمت چرخشی به قسمت دیگری را بدون نیاز به کابل‌های متحرک فراهم می‌کنند.
    • انتقال اطلاعات: علاوه بر انتقال برق، برخی از اسلیپ رینگ‌ها می‌توانند اطلاعات را نیز انتقال دهند، مانند سیگنال‌های دیجیتال یا آنالوگ.
    • کارایی بالا: اسلیپ رینگ‌های جیوه‌ای باعث ایجاد اتصال الکتریکی پایدار و با کیفیتی بین دو قسمت چرخشی می‌شوند.
  • اسلیپ رینگ هالو شفت

    اسلیپ رینگ هالوشفت یک نوع اسلیپ رینگ است که برای انتقال برق و اطلاعات بین دو بخش چرخشی استفاده می‌شود و ویژگی اصلی آن، داشتن شفت خالی در مرکز است. این شفت خالی به این اسلیپ رینگ اجازه می‌دهد که به راحتی بر روی یک شفت چرخشی قرار گیرد و امکان عبور کابل‌های برق و اطلاعات از طریق آن فراهم شود. در ادامه، به بررسی کاربردها، عملکرد و مزایای استفاده از اسلیپ رینگ هالوشفت می‌پردازیم:

    عملکرد اسلیپ رینگ هالوشفت:

    • انتقال برق: اسلیپ رینگ هالوشفت امکان انتقال برق از یک قسمت چرخشی به قسمت دیگری را بدون نیاز به کابل‌های متحرک فراهم می‌کند.
    • انتقال اطلاعات: علاوه بر برق، برخی از اسلیپ رینگ‌های هالوشفت می‌توانند اطلاعات را نیز انتقال دهند، مانند سیگنال‌های دیجیتال یا آنالوگ.
    • راندمان بالا: اسلیپ رینگ‌های هالوشفت با ارتقاء به راندمان بالا، عملکرد بهینه را فراهم می‌کنند.
  • اسلیپ رینگ فیبر نوری

     اسلیپ رینگ فیبر نوری:

    اسلیپ رینگ های Fiber Optic یا FO اسلیپ رینگ هایی هستند که برای انتقال سیگنال های نوری یک یا چند کانال استفاده می شوند.

    این اسلیپ رینگ ها برای انتقال سیگنال های نوری و الکتریکی که 360 درجه چرخش دارند مانند سیستم انتقال فیلم HD، مایکروویو ، تجهیزات پزشکی ، اندازه گیری سیگنال سنسور ، سیستم نظارت بر رادار و فیلمبرداری و... مناسب است

    در واقع این اسلیپ رینگ ها برای کاربردهایی که برای انتقال دیتا و سیگنال از یک بخش ثابت به یک بخش دورار نیاز به چرخش مداوم و متناوب دارند مناسب است.

  • اسلیپ رینگ فرکانس بالا

    اسلیپ رینگ فرکانس بالا :

    اسلیپ رینگ های Hight Frequencyیا HF اسلیپ رینگ هایی هستند که برای انتقال سیگنال های فرکانس بالا یک یا چند کانال استفاده می شوند.

    این اسلیپ رینگ ها برای انتقال سیگنال های فرکانس بالا  که 360 درجه چرخش دارند مانندآنتن ماهواره، کشتی، وسیله نقلیه، رادار، میز تست آنتن مایکروویو... مناسب است.

    در واقع این اسلیپ رینگ ها برای کاربردهایی که برای انتقال دیتا و سیگنال از یک بخش ثابت به یک بخش دورار نیاز به چرخش مداوم و متناوب دارند مناسب است.

  • اسلیپ رینگ باس صنعتی

    اسلیپ رینگ باس صنعتی سری Senring SNB شامل انواع حلقه های لغزش سیگنال اتوبوس صنعتی مانند: Canbus، Profibus، RS-232، USB، 1000M Ethernet، RF کواکسیال، VGA و غیره است. هنگام چرخش 360 درجه دستگاه، در عین حال از طریق یک حلقه لغزش سیگنال می دهد.

    مزایای اسلیپ رینگ باس صنعتی سری Senring SNB:

    • ثبت اختراع طراحی مستقل، مقرون به صرفه، سرعت بالا انتقال داده و عملکرد پایدار.
    • مواد تماسی از فناوری فلز گرانبها + آبکاری طلای سخت استفاده می کنند.
    • ساختار قوی مقاوم در برابر سایش و آنتی اکسیدان طول عمر طولانی را تضمین می کند.
  • اسلیپ رینگ شبکه

    اسلیپ رینگ شبکه :

    اسلیپ رینگ  Gigabit Ethernet  با ساختار یکپارچه،می تواند سیگنال اترنت گیگابیت 1 تا 2 کانال را به طور دقیق در هنگام چرخش 360 درجه ارسال کند، می توان آن را برای انتقال 1 تا 16 مدار برق (جریان 2 ~ 20A) ترکیب کرد، این انتقال سیگنال اترنت با کمترین نویز در حد صفر اتفاق می افتد.

    • انتقال پایدار انواع سیگنال ها
    • سرعت بالای انتقال داده ها
    • امکان ترکیب با اسلیپ رینگ های قدرت،پنوماتیک/ هیدرولیک 
    • دارای کانکتورهای RJ45
  • اسلیپ رینگ USB

    اسلیپ رینگ USB :

    اسلیپ رینگ سیگنال سری USB برای انتقال داده با سرعت بالا استفاده می شود و می تواند برای انتقال کانال های سیگنال مختلف ترکیب شود،از مزایای آن میتوان به انتقال سیگنال پایدار و بدون نویز،نویز نزدیک به صفر،اتصال سیم USB استاندارد،طول عمر بالا و... اشاره کرد.یکی دیگر از مزایای اسلیپ رینگ USB این است که شما میتوانید نری یا مادگی بودن سوکت را به صورت سفارشی انتخاب کنید.

  • اسلیپ رینگ سرو موتور

    اسلیپ رینگ‌های سروموتور یک نوع اسلیپ رینگ هستند که به منظور انتقال برق و اطلاعات بین قسمت‌های چرخشی و غیرچرخشی سروموتورها استفاده می‌شوند. این رینگ‌ها به طور معمول در موتورها و دستگاه‌هایی که نیاز به چرخش و انتقال انرژی دارند، استفاده می‌شوند. 

    عملکرد اسلیپ رینگ‌های سروموتور:

    • انتقال برق: اسلیپ رینگ‌های سروموتور برای انتقال برق از یک قسمت چرخشی به قسمت دیگری، مانند موتور به بخش‌های دیگر دستگاه، استفاده می‌شوند.
    • انتقال اطلاعات: علاوه بر برق، برخی از اسلیپ رینگ‌های سروموتور می‌توانند اطلاعات را نیز انتقال دهند، مانند سیگنال‌های دیجیتال یا آنالوگ.
  • اسلیپ رینگ پنکیک

    اسلیپ رینگ پنکیک :

    اسلیپ رینگ پنکیک ساخته شده توسط شرکت SENRING به عنوان اسلیپ رینگ سوراخ دار هنگامی استفاده میشود که  فضای عمودی یا افقی محدود باشد.

    تکنولوژی آب بندی با خلاء بالا و برس فلزی گرانبها، قابلیت اطمینان بالا در انتقال و عملکرد چرخش حلقه لغزش را تضمین می کند.

    با مزایای بسیاری مانند گشتاور کم، اصطکاک کم، نویز الکتریکی کم و عمر طولانی، حلقه‌های لغزش پنکیک عمدتاً برای انتقال سیگنال دقیق همراه با قدرت اعمال

    می‌شوند، همچنین می‌توانند با انتقال رسانه‌های سیال (مانند هیدرولیک یا پنوماتیک...) ترکیب شوند.

    لازم به ذکر است که این کد از اسلیپ رینگ در جاهایی استفاده میشود که فضای عمودی محدود باشد.

  • اسلیپ رینگ PCB

    حلقه لغزشی PCB سری SENRING P، نوعی حلقه لغزش فوق العاده نازک، حداقل ضخامت: 5 میلی متر، به طور خاص برای دستگاه هایی با فضای ارتفاع محدود طراحی شده است، نیاز به گسترش فضای افقی دارد. ویژگی های معمولی ضخامت کوچک و OD بزرگ در مقایسه با حلقه لغزشی استاندارد SENRING است.

  • اسلیپ رینگ ضد آب و ضد گرد و غبار

    اسلیپ رینگ ضد غبار و ضد آب می توانند تا 300 متر زیر آب کار کنند، عمدتاً برای کشتی ها و چاه های نفت اعمال می شود.
    آب بندی استاتیک با O-ring و آب بندی پویا موقعیت چرخشی با رینگ گلاید مقاوم در برابر سایش و ضد خوردگی برای عمر طولانی تر
    جریان از 2 آمپر به 50 آمپر برای کاربرد های مختلف 
    محفظه استیل ضد زنگ برای محافظت بهتر
    ساختار مجتمع، نصب آسان

نمایش 61 - 80 از 196 آیتم
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H2578-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H2578-02S

    کد محصول: SLR00071اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی  مدل  H2578-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 25.4mm،قطر خارجی 78mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 32mm حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H2586-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H2586-02S

    کد محصول: SLR00072اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی  مدل  H2586-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 25.4mm،قطر خارجی 86mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 32mm حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H2586F-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H2586F-02S

    کد محصول: SLR00073اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی  مدل  H2586F-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 25.4mm،قطر خارجی 86mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 32mm فلنج روتوری(چرخان) حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H25119-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H25119-02S

    کد محصول: SLR00074اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی  مدل  H25119-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 25.4mm،قطر خارجی 119mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 36mm حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H3099-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H3099-02S

    کد محصول: SLR00075اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی مدل  H3099-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 30mm،قطر خارجی 99mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 32mm حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H3899-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H3899-02S

    کد محصول:SLR00076اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی مدل H3899-02S قطر داخلی 38.1mm،قطر خارجی 99mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 32mm دمای کاری -30°C~80°C جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H3899F-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H3899F-02S

    کد محصول:SLR00077اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی  مدل H3899F-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال فلنج روتوری(چرخان) قطر داخلی 38.1mm،قطر خارجی 99mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 32mm حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H38119-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H38119-02S

    کد محصول:SLR00078اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی مدل  H38119-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 38.1mm،قطر خارجی 119mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 36mm حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H4086-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H4086-02S

    کد محصول:SLR00079اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی  مدل  H4086-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 40mm،قطر خارجی 86mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 32mm حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H50119-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H50119-02S

    کد محصول:SLR00080اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی  مدل H50119-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 50mm،قطر خارجی 119mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 36mm حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H50119-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H50119F-02S

    کد محصول:SLR00081اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی مدل H50119F-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 50mm،قطر خارجی 119mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 36mm فلنج روتوری(چرخان) حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H50130-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H50130-02S

    کد محصول: SLR00082اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی  مدل H50130-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 50mm،قطر خارجی 130mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 36mm حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H60119-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H60119-02S

    کد محصول:SLR00083اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی مدل H60119-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 60mm،قطر خارجی 119mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 36mm حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H60130-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H60130-02S

    کد محصول:SLR00084اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی مدل H60130-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 60mm،قطر خارجی 130mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 36mm حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H70140-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H70140-02S

    کد محصول:SLR00085اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی  مدل H70140-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 70mm،قطر خارجی 140mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 42mm حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H80158-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H80158-02S

    کد محصول:SLR00087اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی (جهت سفارش تماس بگیرید) مدل H80158-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 80mm،قطر خارجی 158mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 42mm دمای کاری:-30°C~80°C حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H90185-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H90185-02S

    کد محصول:SLR00088اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی (جهت سفارش تماس بگیرید) مدل H90185-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 90mm،قطر خارجی 185mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 48mm دمای کاری:-30°C~80°C حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H70158-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H70158-02S

    کد محصول:SLR00086اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی (جهت سفارش تماس بگیرید) مدل H70158-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 70mm،قطر خارجی 158mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 42mm دمای کاری:-30°C~80°C حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H100185-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H100185-02S

    کد محصول:SLR00089اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی (جهت سفارش تماس بگیرید) مدل H100185-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 100mm،قطر خارجی 185mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 48mm دمای کاری:-30°C~80°C حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج
  • اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H150248-02S
    0 ریال
    اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی H120215-02S

    کد محصول:SLR00090اسلیپ رینگ هالو شفت بدنه فلزی (جهت سفارش تماس بگیرید) مدل H120215-02S پشتیبانی از انتقال قدرت و سیگنال قطر داخلی 120mm،قطر خارجی 215mm 2 کانال جریان هر کانال 5 آمپر طول 56mm دمای کاری:-30°C~80°C حداکثر ولتاژ 600VAC/VDC جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم

    0 ریال
    سفارشی خارج