وسائل نقلیه

فروشگاه سما موتور تامین کننده انواع قطعات و لوازم یدکی ماشین های برقی ، دوچرخه برقی ، اسکوتور ، موتور برقی ، ولیچر بصورت عمده و جزئی

زیرشاخه ها

  • اسکوتر برقی و لوازم جانبی

    اسکوتر برقی نوعی وسیله حمل و نقل برای اشخاص و یا اجسام است که البته باید به وسیله انسان حرکت کند، این وسیله تک نفره دارای موتور کوچکی می باشد که با پیشرفت علم انواع مدل های آن نیز در بازار موجود است و روز به روز حرکت و حمل و نقل با آن ساده تر می شود و برای تمام سنین قابل استفاده می گردد.

  • موتور برقی و لوازم جانبی

    به زبان ساده ، یک اسکوتر یا موتور سیکلت برقی به جای بنزین از طریق برق کار می کند.

    انواع باتری موتورسیکلت متفاوت است، در این نوع موتورسیکلت انرژی  توسط یک باتری قابل شارژ و موتورهای الکتریکی تأمین می شود.

     درست مثل موتورسیکلت های بنزینی ، موتورهای برقی هم، شکل و اندازه های متفاوت دارند.

     

  • دوچرخه برقی و لوازم جانبی

    دوچرخه برقی که با نام دوچرخه الکتریکی نیز شناخته می شود یکی از انواع جدید دوچرخه هاست که طرفداران خاص خود را دارد. این دوچرخه ها علاوه بر ویژگی مکانیکی و حرکت با رکاب زدن، با کمک نیروی الکتریکی و باتری های تعبیه شده در آن به حرکت درمی آید.

    دوچرخه های برقی دارای موتوری هستند که از یک باتری شارژی برخوردار است و با کمک دینام دوچرخه شارژ شده و در صورت نیاز دوچرخه سوار مورد استفاده قرار می گیرد. به این دوچرخه ها E-bike یا دوچرخه الکتریکی نیز می گویند.

    سما موتور عرضه کننده انواع قطعات دوچرخه برقی از جمله موتور براشلس،هاب موتور،دسته گاز،انواع درایور  ها و ... با بهترین کیفیت و قیمت

  • کیت موتور سوختی

    کیت موتور بنزینی دوچرخه کیت تبدیلی است که برای تبدیل یک دوچرخه معمولی پدالی به موتوری طراحی شده است. معمولاً از یک موتور دو زمانه، مخزن سوخت، کاربراتور، سیستم اگزوز و سایر اجزای ضروری تشکیل شده است. این کیت به کاربران این امکان را می دهد که موتور را به قاب دوچرخه خود متصل کنند و موتور را با بنزین به جلو حرکت دهند. این کیت ها در میان علاقه مندان به دوچرخه محبوب هستند که به دنبال راهی مقرون به صرفه برای اضافه کردن قابلیت موتوری به دوچرخه خود برای اهداف رفت و آمد یا تفریح هستند.

    کیت موتور بنزینی دو زمانه به کیت تبدیلی اطلاق می شود که به شما امکان می دهد با اضافه کردن یک موتور کوچک بنزینی، یک دوچرخه معمولی را به موتوری تبدیل کنید.

نمایش 21 - 40 از 244 آیتم