موتور گیربکس 90 ولت 200 دور DA079GA301 Mataba

مشخصات موتور گیربکس 90 ولت 200 دور

  • کد MDG00164
  • موتور DC گیربکس دار
  • ولتاژ نامی: 90 ولت
  • توان نامی: 40 وات
  • گشتاور نامی: 16 kg.cm
  • جریان نامی: 0.7 آمپر
  • دور نامی خروجی: 200 rpm
  • ساخت ژاپن
...
نا موجود
5,450,000 ریال

سایر مشخصات محصول

نوع موتور : موتور DC با جاروبک
سرعت بی بار (دور بر دقیقه) : 200
جریان بی بار (آمپر-ساعت) : 0.3 آمپر
ولتاژ نامی (ولت) : 90
وزن (گرم) : 2075 گرم
قطر شفت (میلیمتر) : 9/5 میلیمتر
طول شفت (میلیمتر) : 40 میلیمتر
توان نامی موتور (وات) : 40 وات
گشتاور نامی : 16 kg.cm
کشور سازنده : ژاپن
کارکرد دائم : S1(کارکرد دائم)
قطر بدنه (میلیمتر) : 80 میلیمتر
طول بدنه موتور (میلیمتر) : 150 میلیمتر
نوع کالا : موتور DC گیربکس دار
وضعیت قطعه : نو
جریان - بار کامل(آمپر ساعت) : 0.7 آمپر
سرعت-بارکامل : 200 rpm
تعداد سیم : : 2
نیاز به سرویس و نگهداری :
استاندارد CE :

سایر مشخصات موتور گیربکس 90 ولت 200 دور

موتور دیسی گیربکس دار 90 ولت MATABA ساخت کشور ژاپن می باشد و از بهترین برندهای الکتروموتورهای موجود در بازار است و از کیفیت و عملکرد بسیار بالایی برخوردار است. این موتور با وزن تقریبی 2.075 کیلوگرم دارای گشتاور نامی 16 کیلوگرم.سانتیمتر و دور 200 RPM می باشد. جریان بی بار این موتور 0.3 آمپر و جریان نامی آن 0.7 آمپر می باشد.

جنس بدنه از فولاد است که این موتور را در برابر ضربه بسیار محکم و ایمن کرده است. سایر مشخصات این محصول به شرح زیر است:

  • دور بدون بار: 200rpm
  • جریان بی بار: 0.3 آمپر
  • تعداد سیم: 2
  • با جاروبک (Brush)
  • توان: 40 وات
  • قطر بدنه: 80 میلیمتر
  • طول بدنه: 150 میلیمتر
  • قطر شفت: 9/5 میلیمتر
  • طول شفت: 40 میلیمتر
  • وزن: 2.075 کیلوگرم

توضیح اجمالی درباره موتور DC

موتورهای DC یک نوع ماشین الکتریکی هستند که برای راه اندازی به ولتاژ مستقیم و ثابت (DC) نیاز دارند.

بطور ساده و کلی این الکتروموتورها از یک آهنربای ثابت (استاتور) و یک آرمیچر (که از سیم پیچی به دور یک هسته آهنی بوجود آمده) و یک سوئیچ چرخشی (کموتاتور) تشکیل شده است. در واقع آرمیچر نیز از یک آهنربای آهنی تشکیل شده است.

موتورهای الکتریکی براساس اصل مغناطیس (دفع قطبهای همنام و جذب قطبهای ناهمنام آهنربا) و طبق این اصل که در یک میدان مغناطیسی به جسم حامل جریان نیرو وارد می شود، برای تولید حرکت خود استفاده می کنند.

وقتی منبع تغذیه به استاتور وصل می شود جریانی در استاتور برقرار میشود و یک میدان مغناطیسی در زیر قطبهای آن بوجود می آید. در هر سیکل زمانی کموتاتور(سوئیچ گردشی) جهت جریان الکتریکی را عوض می کند تا آهنرباهایی که درآرمیچر قرار دارند بتوانند آهنرباهای خارج از آرمیچر (استاتور) را به خود جذب یا از خود دفع کنند و اینگونه آرمیچر به حرکت در می آید.

جاروبک ها وظیفه انتقال جریان به کموتاتور را بر عهده دارند.

ساختار موتور DC

موتور گیربکس همانطور از نامش پیداست از یک موتور الکتریکی و یک گیربکس تشکیل شده است. گیربکس برای افزایش قدرت موتور بکار می رود به این صورت که با کاهش سرعت موتور، قدرت آنرا به همان نسبت افزایش میدهد. این کار توسط چرخ دنده های موتور صورت می گیرد.

هیچ نظری ارسال نشده