موتور گیربکس نیم دور 12 ولت BUHLER

  • کد: MDG00055
  • موتور dc گیربکس دار حلزونی
  • ولتاژ: 12 ولت
  • توان: 3 وات
  • سرعت: نیم دور در دقیقه
نا موجود
1,600,000 ریال
تخفیف 250,000 ریال
1,350,000 ریال

سایر مشخصات محصول

نوع موتور : موتور DC با جاروبک
سرعت بی بار (دور بر دقیقه) : ---
جریان بی بار (آمپر-ساعت) : 0.05
ولتاژ نامی (ولت) : 12
وزن خالص گرم : 440
قطر شفت (میلیمتر) : 4 میلیمتر
طول شفت (میلیمتر) : 8 میلیمتر
توان نامی موتور (وات) : 3
گشتاور نامی (نیوتون-متر) : 1
کشور سازنده : آلمان
کارکرد دائم : S1(کارکرد دائم)
قطر بدنه (میلیمتر) : 67 میلیمتر
طول بدنه موتور (میلیمتر) : 163 میلیمتر
انکودر- تاکو :
ترمز الکتریکی :
نوع کالا : موتور DC گیربکس دار
وضعیت قطعه : نو
نحوه نصب الکتریکی : --
جریان - بار کامل(آمپر ساعت) : 0.5
سرعت-بارکامل : ---
بهره محصول (درصد) : 80
نحوه نصب مکانیکی : دارای 4 عدد سوراخ 3 در روی گیربکس
پولی یا چرخ زنجیر: :
نوع شفت : خاص
تعداد سیم : : 2
ضریب گیربکس : 350-1

سایر مشخصات موتور گیربکس نیم دور 12 ولت buhler

این موتور DC دارای گیربگس حلزونی می باشد که با ولتاژ 12 ولت کار می کند و دارای توان 3 وات می باشد.

این موتور گیربکس دار دور پایین ساخت کمپانی بوهلر (BUHLER) آلمان می باشد و از کیفیت ساخت و عملکرد بالایی برخوردار است. 

زاویه چرخش این موتور گیربکس حلزونی 180 درجه می باشد(پس از چرخش به میزان 180 درجه، موتور متوقف میشود. برای ادامه حرکت، لازم است قطب های مثبت+ و منفی- موتور جابجا شوند، سپس موتور به میزان 180 درجه در جهت مخالف دوران میکند و مجددا از حرکت می ایستد، لازم است این فرآیند مجددا تکرار شود...)

ابعاد و وزن موتور گیربکس حلزونی dc

  • طول موتور با گیربکس: 160 میلیمتر
  • طول موتور(بدون گیربکس): 60 میلیمتر
  • قطر بدنه موتور(بدون گیربکس): 35 میلیمتر
  • قطر شفت موتور(بدون گیربکس): 4 میلیمتر
  • قطر شفت گیربکس: 10 میلیمتر
  • طول شفت موتور: 8 میلیمتر
  • طول شفت گیربکس: 7.5 میلیمتر
  • وزن موتور با گیربکس: 440 گرم

موتور dc

موتورهای dc موتورهای الکتریکی هستند که با جریان مستقیم(DC) کار می کنند و به دلیل سهولت در استفاده و کنترل پذیر بودن سرعت و گشتاورشان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

موتورهای DC مانند اکثر موتورهای الکتریکی از سه قسمت اصلی استاتور، روتور و جاروبک ساخته شده اند.

قسمت ثابت موتور استاتور نام دارد و نقش تولید میدان مغناطیسی را به عهده دارد، قسمت ثابت موتور هم روتور نام دارد و نقش اصلی روتور تولید گشتاور و میدان مغناطیسی است.

جاروبک نیز قسمتی از موتور است که جریان را به کلکتور منتقل می کند.

استاتور و روتور دارای سیم پیچی هستند زمانی که استاتور به منبع تغذیه وصل می شود جریانی در سیم پیچ ها جاری می شود و میدان مغناطیسی را ایجاد می کند آرمیچر هم توسط منبع تغذیه خارجی یا جریان استاتور تغذیه می شود و در آن هم میدان مغناطیسی القا می شود و از بر هم کنش این میدان های مغناطیسی موتور شروع به چرخیدن می کند.

برای ایجاد میدان مغناطیسی مناسب در روتور، باید در هر سیکل جهت جریان الکتریکی دو بار تغییر کند. کموتاتور یا سوئیچ چرخشی قطعه ای است که این کار را انجام می دهد.

گیربکس قطعه ای است که همراه موتور قرار می گیرد و با کم کردن سرعت موتور، گشتاور و قدرت آن را افزایش می دهد.

عملکرد و ساختمان موتور dc

قیمت و سایر مدل های موتور های گیربکس

  • Ehsan
    1396-07-20

    لطفا سرعت موتور رو هم قید کنید
    دیتاشیت رو هم بذارید

    پاسخ مدیر

    سلام





    این نوع موتور ها معمولا به سفارش تولید می شوند و بعضا در سایت شرکت سازنده کاتالوگ و دیتا شیتی وجود ندارد.





  • عباس
    1397-02-31

    باسلام
    از نمونه دور بالای این موتور (ترجیحا بالای 100 دور در صورت وجود)تعداد زیادی (حداقل 50 عدد)نیاز داشتم (قبلا با نمونه 6 دور در دقیقه آن کار کرده ام)
    آیا امکان تهیه هست و ضمنا قیمت عمده چتد در می آید
    با تشکر

    پاسخ مدیر

    با سلام


    لطفا پارت نامبر بفرمایید .

  • sara saram
    1397-07-23

    سلام
    نیم دور ..منظورتون در 1 دقیقه نیم دور میزنه یا کلا نیم دور هست ؟

    پاسخ مدیر

    سلام



    این موتور پس از برقرار شدن جریان، شروع به حرکت میکنه (با سرعت حدودا 6 دور بردقیقه) و بعد از 180 درجه حرکت، متوقف میشه. بعد از جابجا کردن قطب + و - بصورت دستی یا توسط درایور مجددا شروع به حرکت در جهت مخالف میکنه و پس از 180 درجه حرکت مجددا متوقف میشه و لازم هست تا دوباره قطب های اون (برای حرکت در جهت مخالف) جابجا بشوند.



    موفق باشید