ساپورت شفت SK10 مناسب شفت 10 میلیمتر

کد SSH00002

  • ساپورت شفت(نگهدارنده عمودی شفت)
  • مدل: SK10
  • مناسب شفت 10 میلیمتر معمولی
  • جنس: آلومینیوم
  • ساخت چین
موجود
485,000 ریال

مشخصات الکتریکی

چرخه کاری : S1(کارکرد دائم)

مشخصات مکانیکی

وزن (گرم) : 40
قطر شفت (میلیمتر) : 10mm

سایر مشخصات محصول

نوع کالا : کوپلینگ ثابت
وضعیت قطعه : نو

ساپورت شفت(نگهدارنده شفت) عمودی SK10

تکیه گاه شفت SK10 نوعی بلبرینگ حرکت خطی است که برای پشتیبانی از شفت 8 میلی متری طراحی شده است. معمولاً از دو نیمه ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم تشکیل شده است که می توانند در اطراف شفت به یکدیگر پیچ شوند و یک نقطه نصب مطمئن و پایدار ایجاد کنند. نام SK10 به اندازه و شکل واحد پشتیبانی اشاره دارد، که "SK" نشان می دهد که یک تکیه گاه شفت ریلی خطی استاندارد است و "10" به قطر شفتی که برای پشتیبانی طراحی شده است (در این مورد، 10 میلی متر) اشاره دارد. ).

پشتیبانی از شفت SK10 معمولاً در ماشین‌های CNC، چاپگرهای سه بعدی، سیستم‌های روباتیک و سایر کاربردهایی که نیاز به کنترل دقیق حرکت خطی دارند، استفاده می‌شوند. آنها به کاهش اصطکاک و سایش روی شفت کمک می کنند و در عین حال حرکت صاف و دقیق را تضمین می کنند.

این محصول یک قطعه مکانیکی پر کاربرد است که برای نگه داشتن شفت در محل مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از ساپورت شفت(SK10) برای شفت های با قطر 10 میلیمتر مناسب می باشد. این ساپورت شفت از جنس آلومینیوم می باشد و از استحکام بالا و وزن سبکی برخوردار است.

طریقه نصب ساپورت شفت بسیار ساده بوده به این صورت که ساپورت شفت در انتهای شفت قرار میگیرد و با سفت کردن پیچ به شفت محکم می شود و مانع حرکت شفت می شود.

ساپورت شفت عمودی

هیچ نظری ارسال نشده