ساپورت شفت SK8 مناسب شفت 8 میلیمتر

کد SSH00001

  • نگدارنده عمودی شفت (ساپورت شفت)
  • مدل: SK8
  • مناسب شفت 8 میلیمتر معمولی
  • جنس: آلومینیوم
  • ساخت چین
موجود
485,000 ریال

مشخصات الکتریکی

چرخه کاری : S1(کارکرد دائم)

مشخصات مکانیکی

وزن (گرم) : 40
قطر شفت (میلیمتر) : 8mm

سایر مشخصات محصول

نوع کالا : ساپورت شفت عمودی
وضعیت قطعه : نو

نگهدارنده شفت(ساپورت شفت) SK8

تکیه گاه شفت SK8 نوعی بلبرینگ حرکت خطی است که برای پشتیبانی از شفت 8 میلی متری طراحی شده است. معمولاً از دو نیمه ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم تشکیل شده است که می توانند در اطراف شفت به یکدیگر پیچ شوند و یک نقطه نصب مطمئن و پایدار ایجاد کنند. نام SK8 به اندازه و شکل واحد پشتیبانی اشاره دارد، که "SK" نشان می دهد که یک تکیه گاه شفت ریلی خطی استاندارد است و "8" به قطر شفتی که برای پشتیبانی طراحی شده است (در این مورد، 8 میلی متر) اشاره دارد. ).

پشتیبانی از شفت SK8 معمولاً در ماشین‌های CNC، چاپگرهای سه بعدی، سیستم‌های روباتیک و سایر کاربردهایی که نیاز به کنترل دقیق حرکت خطی دارند، استفاده می‌شوند. آنها به کاهش اصطکاک و سایش روی شفت کمک می کنند و در عین حال حرکت صاف و دقیق را تضمین می کنند.

ساپورت شفت SK8 یک نوع نگهدارنده عمودی شفت است که قادر است توسط پیچی که روی آن تعبیه شده به شفت متصل و محکم شود و شفت را در محل مورد نظر ثابت نگه دارد و مانع حرکت آن شود. نگهدارنده شفت به انتهای شفت متصل می شود و به صورت عمودی آن را نگه می دارد. این قطعات مکانیکی در پرینترهای سه بعدی، سی ان سی(CNC) و دستگاه فرز کاربرد دارند.

ساپورت شفت SK8 برای شفت های با قطر 8 میلیمتر استفاده می شود.

نگهدارنده عمودی شفت

هیچ نظری ارسال نشده